Menu Sluiten
'Een persoonlijk trainings- en voedingsplan om jouw vetpercentage drastisch te verlagen'

Je hebt vast weleens geprobeerd om vet te verbranden. Je bent op je voeding gaan letten en merkte toen dat er wel iets gebeurde, maar dat het lastig was om dit vol te houden.

Helaas zijn diëten of een nieuw voedingspatroon goed te doen, zolang je er ‘prioriteit’ voor hebt, maar als het even tegen zit grijp je weer terug naar je oude automatismen.

Een motivatiedip en weer aankomen in gewicht (vaak meer dan je bent afgevallen) is het resultaat. Je ging juist zo goed en je had zin om naar de sportschool te gaan en vol te houden. Weer een poging mislukt! Herkenbaar?

Je wilt je gezond en fit voelen

Er komt wel weer een moment dat je er weer voor wilt en kunt gaan. Maar geloof me, elke dag is een goede dag om te starten. Wanneer je het goed aanpakt, past het ook in jouw leefstijl.

Bedenk hoe jij je voelde toen het lekker ging. Je kon de hele wereld aan en voelde je de hele dag energiek. Je merkte dat je vetpercentage lager werd en de weegschaal ging ook de goede kant op. Dit wil je volhouden.

‘Je krijgt wat je doet’

Wanneer je elke dag donuts zou eten, vind je het logisch dat je meer vet op je buik krijgt en de weegschaal een hoger getal aangeeft. Toch?

Onbewust heb jij het lichaam wat je nu hebt zelf gecreëerd. En dit bedoel ik om je bewust te maken. Wanneer je bij zou houden wat je nu op een dag eet en drinkt en hoeveel je beweegt, zou de uitkomst zijn dat je behoudt wat je nu hebt. Dus je vet% blijft zoals het is, je conditie blijft op dit niveau en je voelt je zoals jij je voelt.

Natuurlijk zijn er altijd factoren waar je minder invloed op hebt, maar 80% kun je positief en negatief beïnvloeden. Het gaat om datgeen wat jij van je lichaam vraagt en geeft.

Wanneer je blijft doen wat je altijd al deed, krijg je wat je altijd al kreeg!

Ben je tevreden met je lichaam? Hoe jij je voelt, hoe sterk je bent en kun je alles doen wat je wilt? Top! Blijf zo doorgaan. Wil je een betere conditie, slanker lichaam en je beter voelen? Lees dan door en verander enkele dingen in leefstijl.

Hoe kom jij weer in de positieve flow en krijg je de resultaten die je wilt

Ga de komende week eens bijhouden wat je eet en drinkt op een dag en plan 2-4 trainingen in je agenda.

Je zal zien dat je óf teveel óf te weinig eet en drinkt. Houd voor een vrouw ±1500-1800 kcal en voor een man ±1800-2200 kcal per dag aan om gezond af te vallen. Hoe lichter je bent, hoe minder je eet. En hoe zwaarder je bent, hoe meer kcal je moet eten. Daarnaast is het belangrijk om rekening te houden met hoe actief je gedurende de dag bent. Op actieve dagen moet je meer eten, dan op minder actieve dagen.

Drink vooral water, thee en een paar koppen zwarte koffie (ipv luxe koffie) en een enkele keer in het weekend een drankje.

Ga in de sportschool vooral krachttraining doen, omdat je met krachttraining simpelweg meer energie verbrand gedurende het herstelproces na je training. Krachttraining kun je op vele manieren doen en er is echt een manier die goed bij jou past.

Daarnaast denken mensen altijd dat ze minimaal 1,5 uur in de sportschool moeten zijn om resultaat te behalen. Dit is een fabel, want het gaat er immers om WAT je doet tijdens de training. Mijn leden zijn nooit langer dan 45 minuten bezig. En die 45 minuten is inclusief de rust tussen de oefeningen. 😉 Plan ze meteen even, dan heb je geen excuus meer om niet te gaan.

Geef daarnaast je slaap meer aandacht. Zorg dat je voldoende slaapt, zodat je overdag uitgerust en fit bent. Slik magnesium om relaxt in slaap te vallen en dieper te slapen. In de nacht herstel je en hierbij ook jouw spieren. En je spieren zijn de motor voor je vetverbranding. Daarom is slaap zo belangrijk.

Worden je kinderen wakker? Stop ze in een magnesiumbad voor het slapen gaan. Wellicht is dat de oplossing en gaan ze doorslapen.

Wanneer je er echt voor wilt gaan

Wanneer je alles al geprobeerd hebt en nu echt een goed plan wilt hebben om je doelen te behalen kan ik je helpen.

Stuur mij een e-mail of DM en we maken een vrijblijvende afspraak om te bespreken wat jij nodig hebt in jouw situatie om het door jou gewenste doel te behalen.